NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Innovació en la manera d'avaluar de treballs en grup per motivar l'atenció dels alumnes

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Innovació en la manera d'avaluar de treballs en grup per motivar l'atenció dels alumnes

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Soler Herrero, Jaime ca
dc.date.accessioned 2015-01-09T09:32:27Z
dc.date.available 2015-01-09T09:32:27Z
dc.date.issued 2014 es
dc.identifier.citation Soler Herrero, Jaime. Innovació en la manera d'avaluar de treballs en grup per motivar l'atenció dels alumnes. @tic.revista d'innovació educativa; No 13 (2015): Autumn (July-December, 2014); 149-154. ca
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/41221
dc.description.abstract En el nou escenari educatiu de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) cobra gran rellevància l'aprenentatge dels alumnes alhora que desenvolupen competències que els ajudin en el seu futur exercici professional. Entre aquestes habilitats es troben la capacitat de treball en equip i la capacitat d'exposar els resultats d'aquest treball d'una manera clara, concisa i rigorós. Per això el professor ha d'incentivar als alumnes a que es prenguin aquesta activitat amb la suficient motivació i fomentant la dedicació de la mateixa. Tradicionalment, l'exposició d'aquests treballs només interessava als propis membres del grup mentre que els seus companys veien aquesta activitat de forma passiva quan no inoportuna donat la càrrega de treballs que acumulen en les diferents assignatures. Per això sorgeix la necessitat que tot l'esforç conjunt de la classe sigui aprofitat per a un millor aprenentatge per part dels alumnes tant dels continguts com de la manera d'exposar dels seus companys. Això es pretén fer a través de l'avaluació. es
dc.rights Tots els articles de la revista, estan subjectes a una llicència Creative Commons del tipus Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada es
dc.subject cooperative work, formative assessment, presentation of assignments in class es
dc.subject trabajos cooperativos, evaluación formativa, presentación de trabajos en clase es
dc.title Innovació en la manera d'avaluar de treballs en grup per motivar l'atenció dels alumnes es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es
dc.type.hasVersion VoR es_ES
dc.identifier.url https://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3893 es

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques