Mostra el registre complet de l'element
Vivel Búa, Milagros; Lado Sestayo, Rubén; Fernández López, Sara | |||
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2014 | |||
Este documento está disponible también en : https://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3785 |
|||
|
|||
El procés de millora d'ensenyament- aprenentatge en el context universitari ha generat l'aplicació de noves o millorades tècniques docents, les quals fomenten una participació activa de l'alumne i una major interacció amb el professor. L'objectiu d'aquest treball ha estat analitzar el grau de satisfacció de l'alumnat universitari amb una de les innovacions docents més populars, sobretot, pel seu baix cost i senzillesa, que és el one minute paper, la qual va registrar una alta taxa de participació en el context analitzat. En particular, aquesta experiència docent es va fer en una assignatura de comptabilitat en el Grau d'Administració i Direcció d'Empreses de la Universitat de Santiago de Compostela. | |||
Veure al catàleg Trobes |