NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Avaluació continua con Goodle-GMS a més de 800 alumnes en Enginyeria Química.

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Avaluació continua con Goodle-GMS a més de 800 alumnes en Enginyeria Química.

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Leiva Fernández, Carlos ca
dc.contributor.author Cornejo Fernández-Gao, Ana ca
dc.contributor.author García Arenas, Celia ca
dc.contributor.author Gómez-Estern, Fabio ca
dc.contributor.author Muñoz de la Peña, David ca
dc.date.accessioned 2015-01-09T09:32:28Z
dc.date.available 2015-01-09T09:32:28Z
dc.date.issued 2014 es
dc.identifier.citation Leiva Fernández, Carlos ; Cornejo Fernández-Gao, Ana ; García Arenas, Celia ; Gómez-Estern, Fabio ; Muñoz de la Peña, David. Avaluació continua con Goodle-GMS a més de 800 alumnes en Enginyeria Química.. @tic.revista d'innovació educativa; No 13 (2015): Autumn (July-December, 2014); 132-137. ca
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/41224
dc.description.abstract L'objectiu d'aquesta experiència ha estat la d'establir un sistema d'avaluació contínua en assignatures amb gran quantitat d'alumnes de manera que no suposin un excessiu treball per al docent, que permeti generar una retroalimentació als alumnes ràpida, de manera que estimuli el treball dels estudiants. L'experiència ha estat realitzada simultàniament a 859 alumnes matriculats de l'assignatura "Química", corresponent a 1r dels Graus d'Enginyeria de l'Energia (85), Enginyeria Aeroespacial (137), Enginyeria de les Tecnologies Industrials (459) i Enginyeria Química (141), durant el segon quadrimestre a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la Universitat de Sevilla. S'han plantejat 5 problemes personalitzats als alumnes, en funció del seu DNI, de manera que s'han lliurat i corregit mitjançant la plataforma Goodle-GMS. S'ha observat una millora del seguiment per part dels alumnes dels temes durant el curs, ja que els alumnes han obtingut una valoració numèrica del seu treball, poden veure els errors que tenen en alguns conceptes i poden corregir per millorar la seva qualificació, incrementant el seu treball personal, amb una disminució del temps de correcció i de gestió de notes per part dels professors. es
dc.rights Tots els articles de la revista, estan subjectes a una llicència Creative Commons del tipus Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada es
dc.subject Goodle-GMS, continuous assessment, telematics assessment, large groups es
dc.subject Metodología basada en problemas, Goodle-GMS, evaluación telemática es
dc.title Avaluació continua con Goodle-GMS a més de 800 alumnes en Enginyeria Química. es
dc.type journal article es_ES
dc.type.hasVersion VoR es_ES
dc.identifier.url https://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3855 es

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques