Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Leiva Fernández, Carlos | ca |
dc.contributor.author | Cornejo Fernández-Gao, Ana | ca |
dc.contributor.author | García Arenas, Celia | ca |
dc.contributor.author | Gómez-Estern, Fabio | ca |
dc.contributor.author | Muñoz de la Peña, David | ca |
dc.date.accessioned | 2015-01-09T09:32:28Z | |
dc.date.available | 2015-01-09T09:32:28Z | |
dc.date.issued | 2014 | es |
dc.identifier.citation | Leiva Fernández, Carlos ; Cornejo Fernández-Gao, Ana ; García Arenas, Celia ; Gómez-Estern, Fabio ; Muñoz de la Peña, David. Avaluació continua con Goodle-GMS a més de 800 alumnes en Enginyeria Química.. @tic.revista d'innovació educativa; No 13 (2015): Autumn (July-December, 2014); 132-137. | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/41224 | |
dc.description.abstract | L'objectiu d'aquesta experiència ha estat la d'establir un sistema d'avaluació contínua en assignatures amb gran quantitat d'alumnes de manera que no suposin un excessiu treball per al docent, que permeti generar una retroalimentació als alumnes ràpida, de manera que estimuli el treball dels estudiants. L'experiència ha estat realitzada simultàniament a 859 alumnes matriculats de l'assignatura "Química", corresponent a 1r dels Graus d'Enginyeria de l'Energia (85), Enginyeria Aeroespacial (137), Enginyeria de les Tecnologies Industrials (459) i Enginyeria Química (141), durant el segon quadrimestre a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la Universitat de Sevilla. S'han plantejat 5 problemes personalitzats als alumnes, en funció del seu DNI, de manera que s'han lliurat i corregit mitjançant la plataforma Goodle-GMS. S'ha observat una millora del seguiment per part dels alumnes dels temes durant el curs, ja que els alumnes han obtingut una valoració numèrica del seu treball, poden veure els errors que tenen en alguns conceptes i poden corregir per millorar la seva qualificació, incrementant el seu treball personal, amb una disminució del temps de correcció i de gestió de notes per part dels professors. | es |
dc.rights | Tots els articles de la revista, estan subjectes a una llicència Creative Commons del tipus Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada | es |
dc.subject | Goodle-GMS, continuous assessment, telematics assessment, large groups | es |
dc.subject | Metodología basada en problemas, Goodle-GMS, evaluación telemática | es |
dc.title | Avaluació continua con Goodle-GMS a més de 800 alumnes en Enginyeria Química. | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |
dc.identifier.url | https://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3855 | es |