La teoria de l'error de traducció de proves: entrevista a Guillermo Solano-Flores
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(424.4Kb)
|
|
|
|
|
|
Jornet Meliá, J. M.; Solano Flores, Guillermo
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2014
|
|
|
|
Guillermo Solano-Flores és professor a l’Escola d’Educació
de la Universitat de Colorado Boulder, als EUA. El seu
treball de recerca examina la intersecció de la psicometria
i la sociolingüística i la manera com aquest coneixement
multidisciplinari pot contribuir a millorar el procés
de desenvolupament, revisió, traducció i adaptació de
proves. Va postular la Teoria de l’error de traducció de
proves, que està tenint un elevat impacte en la millora de
les proves internacionals per avaluar sistemes educatius
(TIMSS, PISA…). La recerca de Solano-Flores és rellevant
per a l’avaluació d’estudiants en societats amb alta
diversitat lingüística i també per a proves internacionals. |
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element