Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Hernàndez i Dobon, Francesc Jesús | es |
dc.contributor.author | Villar Aguilés, Alícia | es |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T13:18:24Z | |
dc.date.available | 2015-03-25T13:18:24Z | |
dc.date.issued | 2014 | es |
dc.identifier.citation | Hernàndez i Dobon, Francesc Jesús ; Villar Aguilés, Alicia. La millor pedagogia és la igualtat. En: Futura, 2014, No. 28: 40 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/42851 | |
dc.description.abstract | Ens han explicat moltes coses sobre l’educació a Finlàndia. Què significa que un sistema educatiu és un bon sistema educatiu? Els indicadors educatius europeus permeten calibrar allò que s’anomena vulgarment fracàs escolar, un fenomen del qual s’ha pres consciència recentment en la nostra societat. En èpoques passades, però, simplement s’ignorava el drama de les persones que abandonaven prematurament l’escolarització. N’hi havia una certa acceptació, que en el nostre cas arribaria fins la llei de 1970. Certament, el grau de fracàs escolar que té una població depèn de l’acotació conceptual del terme i dels indicadors utilitzats per mesurar-lo. Podem considerar fracàs la no-consecució del nivell educatiu obligatori, que en el nostre context es tradueix en la no-superació de l’educació secundària obligatòria (ESO), és a dir, un fracàs en l’acreditació. Els motius de la no-acreditació, lògicament, són diversos. | es |
dc.subject | Educación | es |
dc.subject | Psicología y educación | es |
dc.title | La millor pedagogia és la igualtat | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |