Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Escudero Escorza, Tomás | ca |
dc.date.accessioned | 2015-05-15T07:23:03Z | |
dc.date.available | 2015-05-15T07:23:03Z | |
dc.date.issued | 2003 | es |
dc.identifier.citation | Escudero Escorza, Tomás. Desde los test hasta la investigación evaluativa actual. Un siglo, el XX, de intenso desarrollo de la evaluación en educación. RELIEVE - E-Journal of Educational Research, Assessment and Evaluation; Vol 9, No 1 (2003). | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/43838 | |
dc.description.abstract | Este artículo presenta una revisión crítica del desarrollo histórico que ha tenido el ámbito de la evaluación educativa durante todo el siglo XX. Se analizan los principales propuestas teóricas planteadas. | es |
dc.rights | RELIEVE has the rights upon the articles published in it. However, as its purpose is knowledge dissemination, article reproduction and distribution (in any kind of medium) is allowed provided that the following conditions are complied with:Its content must not be altered.Its origin must be cited (journal RELIEVE, volume, number and electronic site of the article or DOI.)The fact of sending your paper to RELIEVE implies that you accept these conditions. | es |
dc.title | Desde los test hasta la investigación evaluativa actual. Un siglo, el XX, de intenso desarrollo de la evaluación en educación | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |
dc.identifier.url | https://ojs.uv.es/index.php/RELIEVE/article/view/4348 | es |