El cànon literari en l’ensenyament secundari no obligatori valencià
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(311.5Kb)
|
|
|
|
|
|
Esteve, Anna
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2013
|
|
|
|
In this paper we analyze, through several textbooks recently published in Valencia, what kind of literature is explained in post-compulsory secondary education (authors, works, periods and types of text) and, what is more relevant, how it is taught. Reflection on the vexed question of the canon and the methods and resources to provide a solid literary education leads us to recognize the need to teach the canon in these courses, understood as an open and flexible proposal, as well as to safeguard the pleasure of reading.En aquest article analitzem, a través de diferents llibres de text publicats recentment al País Valencià, quina literatura s’explica a les aules de l’educació secundària postobligatòria (autors, obres, èpoques i tipus de text) i, el que és més rellevant, com s’ensenya. La reflexió sobre la controvertida qüestió del cànon i sobre els mètodes i recursos per a proporcionar una educació literària sòlida ens duu a reconéixer la necessitat d’ensenyar el cànon, entés com a proposta oberta i flexible, així com de salvaguardar el plaer lector també en aquests cursos. |
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element