Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.advisor | Campo País, Benito | |
dc.contributor.advisor | Jardón Giner, Paula | |
dc.contributor.author | Benavent Bataller, Núria | |
dc.contributor.other | Màster en Professor/a d'Educació Secundària | es_ES |
dc.date.accessioned | 2015-09-07T11:25:39Z | |
dc.date.available | 2015-09-08T03:45:06Z | |
dc.date.issued | 2015 | es_ES |
dc.date.submitted | 29-06-2015 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/46888 | |
dc.description.abstract | En aquest treball es desenvolupa una Unitat Didàctica dissenyada per al 1er curs de l'ESO. Aquesta unitat pren com a punt de partida l'excavació arqueològica per tal d'introduir en l'aula la cultura ibèrica, tan rellevant al territori valencià. S'inclouen els objectius i continguts, la metodologia empleada, la seqüència d'activitats, l'atenció a la diversitat, els criteris i instruments d'avaluació així com diversos materials de suport. | es_ES |
dc.format.extent | 90 p. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | arqueologia | es_ES |
dc.subject | unitat didàctica | es_ES |
dc.subject | ibers | es_ES |
dc.subject | patrimoni | es_ES |
dc.title | Unitat Didàctica: Com sabem el que sabem dels pobles del passat? | es_ES |
dc.type | master thesis | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |