Avantatges i desavantatges de l'educació biblingüe en xiquets amb trastorn de l'espectre autista
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(197.1Kb)
|
|
|
|
|
|
Valls Lanáquera, David; Suay i Lerma, Ferran
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2013
|
|
|
|
Aquest treball exposa una revisió de la literatura científica centrada en els
efectes de l'educació bilingüe en escolars amb trastorns de l'espectre autista
(TEA), duta a terme per tal d'explorar els possibles avantatges i desavantatges
de proporcionar educació en més d'un idioma per a aquests xiquets
amb necessitats especials. Malgrat que desaconsellar l'educació bilingüe és
una pràctica bastant comuna entre alguns professionals de l'educació i de la
salut, tots els estudis empírics moderns donen suport a la idea que l'educació
bilingüe no sols no produeix cap desavantatge específic, sinó que fins i tot
facilita l'adquisició futura d'algunes destreses. |
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element