Mostra el registre complet de l'element
Monar van Vliet, Maite; Lluch, Gemma | |||
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2015 | |||
Este documento está disponible también en : https://ojs.uv.es/index.php/caplletra/article/view/6890/6812 |
|||
|
|||
L’article presenta l’estudi de tres casos, experiències reals de promoció de la lectura amb l’ús de tecnologia virtual en centres escolars valencians durant tot el curs 2010-2011. La metodologia utilitzada segueix un enfocament bàsicament qualitatiu i secundàriament d’investigació-acció, ja que les dades resultants han estat utilitzades pels mediadors per millorar-ne la pràctica. Concretament, l’estudi dels tres casos es fa des de l’observació participant per a la recollida de dades que es completa amb l’entrevista, les històries de vida, el relat de vida i el qüestionari. Finalment, s’hi aplica el grup de discussió per a l’anàlisi i la interpretació i la triangulació com a mètode d’avaluació | |||
Veure al catàleg Trobes |