Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Rosselló, Ramón X. | es |
dc.date.accessioned | 2015-11-24T09:03:00Z | |
dc.date.available | 2015-11-24T09:03:00Z | |
dc.date.issued | 2013 | es |
dc.identifier.citation | Rosselló, Ramón X.. Els creadors de ficcions damunt l'escena:: del teatre autobiogràfic a l'autobiografia escènica. En: Caplletra : Revista Internacional de Filologia, 2013, No. 55: 175 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/48409 | |
dc.description.abstract | Aquest article se centra en modalitats diferents de construcció de l’obra teatral que tenen com a base una relació explícita, amb major o menor grau, entre el creador i la ficció: teatre autobiogràfic, teatre autoficcional i autobiografia escènica. Veurem com aquesta relació es fa present en el procés de recepció a través de diferents mecanismes, especialment a partir de paratextos, i com permet activar pactes de lectura entre obra i receptor de tarannà divers. En concret, aquest acostament a la metaficció autobiogràfica en el teatre contemporani es desenvolupa a partir de l’anàlisi de tres obres: «Indian summer» (1987), de Rodolf Sirera, «Currículum» (1994), de Pasqual Alapont i Carles Alberola, i «Com a pedres» (2006), de la companyia El pont flotant. | ca |
dc.subject | Lingüística | es |
dc.subject | Filologías | es |
dc.title | Els creadors de ficcions damunt l'escena:: del teatre autobiogràfic a l'autobiografia escènica | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |