NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Els futurs mestres i el procés de normalització lingüística: relacions entre els factors familiars, socials i educatius en la formació de la competència i l'actitud lingüístiques

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Els futurs mestres i el procés de normalització lingüística: relacions entre els factors familiars, socials i educatius en la formació de la competència i l'actitud lingüístiques

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Baldaquí Escandell, Josep M. es
dc.contributor.author Cano, María Antonia es
dc.date.accessioned 2015-12-03T08:33:41Z
dc.date.available 2015-12-03T08:33:41Z
dc.date.issued 1996 es
dc.identifier.citation Baldaquí Escandell, Josep M. ; Cano, María Antonia. Els futurs mestres i el procés de normalització lingüística: relacions entre els factors familiars, socials i educatius en la formació de la competència i l'actitud lingüístiques. En: Caplletra : Revista Internacional de Filologia, 1996, No. 21: 11 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/48855
dc.description.abstract School is one of the basic pillars of the linguistic normalization process, and teachers play a fundamental role in encouraging this task. Therefore, teacher training, and more particularly its first stages, is a basic area of analysis. It is of great interest to study Teacher Training College students, the teachers of a not so distant tomorrow, regarding their knowledge and use of the language, their linguistic attitudes and rules of usage and, most specifically, their expectations concerning professional use of Catalan. This paper analyzes these issues from the point of view of the Alacant province area, by showing the surveys carried out during the academic years 1993-94, 1994-95 and 1995-96 among the students of the Escola Universitària de Formació del Professorat (Teacher Training College) at the University of Alacant. An analysis of the results, which is moderately optimistic, points out a few structural faults in the Valencian educational system and proposes a number of priority measures. en_US
dc.subject Lingüística es
dc.subject Filologías es
dc.title Els futurs mestres i el procés de normalització lingüística: relacions entre els factors familiars, socials i educatius en la formació de la competència i l'actitud lingüístiques es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (1.525Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques