Innovació educativa a l´assignatura de Llatí dels graus de filologia
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(117.8Kb)
|
|
|
|
|
|
Pomer Monferrer, Luis
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2012
|
|
|
|
This article presents the educational experience that for five courses (2005-06 to 2009-10) had a group of innovation at the University of Valencia for a Latin course of degree in Romance Philology. We have adapted this Latin course to the degree of all philologies from the course 2010-11. The main difficulty of this course, the heterogeneity of the student body, is added to the credit and hours reduction. Aquest treball presenta l'experiència educativa que durant cinc cursos (2005-06 a 2009-10) ha tingut un grup d'innovació de la Universitat de València per a un curs de llatí de les llicenciatures de les filologies romàniques, i que s'ha adaptat per al primer curs del grau de totes les filologies a partir del curs 2010-11. A la principal dificultat d'aquesta assignatura, l'heterogeneïtat de l'alumnat, s'afig la reducció de crèdits amb la conseqüent minva d'hores. |
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element