Students’ comments about university teaching: which links with effectiveness models?
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(1.048Mb)
|
|
|
|
|
|
Bocquillon, Marie; Derobertmasure, Antoine; Artus, Frédérique; Demeuse, Marc
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2015
|
|
|
|
This article presents the results of the thematic content analysis of 550 comments written by students as part of the student evaluation of instruction at the University of Mons. It also seeks to establish a link between the characteristics of the effective teacher as seen by students and a review of the literature on, firstly, effective teaching at the primary and secondary education, and secondly, student evaluation of instruction in higher education. The results indicate that students’ comments relate to the teacher’s instruction and class management twice as commonly as to their personal characteristics (e.g. sense of humour). Se presentan los resultados de un análisis temático de contenido sobre 550 comentarios dentro un proceso de evaluación instruccional en estudiantes de la Universidad de Mons. Se buscan vínculos entre las características del profesor eficaz según los estudiantes y una revisión de la literatura científica, contemplando, en primer lugar, la enseñanza efectiva en la educación primaria y secundaria, y en segundo lugar, se expone la valoración de las instrucciones acerca de los profesores en la educación superior. Los resultados informan de una relación entre los comentarios de los estudiantes y las instrucciones docentes, y que la gestión de aula del profesor dobla en dos veces a sus características personales (por ejemplo, sentido del humor). Aquest treball presenta els resultats d'una anàlisi temàtica de contingut sobre 550 comentaris realitzats per estudiants, com a part d'un procés d'avaluacióinstruccional amb estudiants de la Universitat de Mons. Es persegueix establir un vincle entre les principals característiques del professor eficaç vistes pels estudiants i una revisió de la literatura científica contemplant, en primer lloc, l'ensenyament efectiu en l'educació primària i en la secundària, per a passar en segon lloc, a exposar la valoració dels estudiants sobre les instruccions dels seus professors en l'educació superior. Els resultats informen d'una relació entre els comentaris dels estudiants i les instruccions docents, i que la gestió d'aula del professor doblega en dues vegades a les seues característiques personals (per exemple, sentit de l'humor). |
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element