NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Revisión bibliográfica sobre usos pedagógicos de los códigos QR

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Revisión bibliográfica sobre usos pedagógicos de los códigos QR

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Gómez Gonzalvo, Fernando es
dc.contributor.author Atienza Gago, Rodrigo es
dc.contributor.author Mir Daud, Mónica es
dc.date.accessioned 2016-01-18T08:13:52Z
dc.date.available 2016-01-18T08:13:52Z
dc.date.issued 2015 es
dc.identifier.citation Gómez Gonzalvo, Fernando ; Atienza Gago, Rodrigo ; Mir Daud, Mónica. Revisión bibliográfica sobre usos pedagógicos de los códigos QR. En: @tic. revista d'innovació educativa, 2015, No. 15: 29 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/50046
dc.description.abstract ICT in the educational aspect has opened a range of educational possibilities. It is our job to analyze the proposals of educational innovation to ensure that substantial improvements are addressed and not a mere matter of fashion. We present a scientific review of the use of QR codes in education. The articles on the pedagogical use of QR codes in the classroom are scarce. Found several advantages of using QR codes in the classroom and make a proposal on the direction of future research should follow the development of the QR codes in their educational and pedagogical application in the education context. en_US
dc.description.abstract Las TIC en su vertiente educativa ha abierto un abanico de posibilidades pedagógicas. Es nuestra labor analizar las propuestas de innovación educativa para comprobar que se traten de mejoras sustanciales y no de una mera cuestión de moda. Presentamos una revisión científica sobre la utilización de los códigos QR en la educación. Los artículos referidos al uso pedagógico de los códigos QR en las clases son escasos. Se han encontrado diversas ventajas del uso de códigos QR en las clases y realizamos una propuesta sobre la orientación de las futuras líneas de investigación que deben seguir el desarrollo de los códigos QR en su aplicación didáctica y pedagógica en el contexto educativo. es
dc.description.abstract Les TIC dins de les aules han obert un ventall de possibilitats pedagògiques. Es la nostra feina analitzar les propostes d’innovació educativa per a comprovar que és tracten de millores substancials i no d’una qüestió de moda. Presentem una revisió científica sobre l’utilització dels còdecs QR en educació. S’ha trobat diversos avantatges en l’ús de còdecs QR en les classes. Realitzem una proposta sobre les orientacions de les futures línies d’investigació que haurien de seguir el desenvolupament de l’investigació a dels còdecs QR en la seua aplicació didàctica i pedagògica. ca
dc.subject Educación es
dc.subject Psicología y educación es
dc.title Revisión bibliográfica sobre usos pedagógicos de los códigos QR es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (725.4Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques