Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.advisor | Redondo Sánchez, Jordi | |
dc.contributor.author | Sánchez Aduna, David | |
dc.contributor.other | Departament de Filologia Clàssica | es_ES |
dc.date.accessioned | 2016-04-15T08:10:49Z | |
dc.date.available | 2016-04-16T04:45:06Z | |
dc.date.issued | 2014 | es_ES |
dc.date.submitted | 21/06/2014 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/52713 | |
dc.description.abstract | L'objectiu d'aquest TFM és l'anàlisi i descripció de la concepció que aporta Lluís Vives en el llibre tercer del De Tradendis Disciplinis pel que fa l’ensenyament de les llengües, concretament el grec. Així doncs, la nostra intenció és mostrar al lector la concepció pedagògica de Lluís Vives no només quant a l’ensenyament de la llengua en sí, sinó també a tot el procés d’aprenentatge. En aquest llibre III expressa el valencià allò que és per a ell la llengua, ens determina quina ha de ser l’actitud del preceptor i del propi alumne en l’ensenyament i aprenentatge de la llengua i fa una exhaustiva anàlisi de tot l’elenc d’obres que l’alumne ha de llegir o consultar. | es_ES |
dc.format.extent | 59 p. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | Joan Lluís Vives | es_ES |
dc.subject | De Tradendis Disciplinis | es_ES |
dc.subject | De disciplinis | es_ES |
dc.subject | Humanisme | es_ES |
dc.subject | Renaixement | es_ES |
dc.title | L'ensenyament del grec en el llibre III del De Tradendis Disciplinis de Joan Lluís Vives | es_ES |
dc.type | master thesis | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |