Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Gil Quintana, Javier | |
dc.date.accessioned | 2016-05-02T08:05:30Z | |
dc.date.available | 2016-05-02T08:05:30Z | |
dc.date.issued | 2016 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/53201 | |
dc.description | El document forma part dels materials docents programats mitjançant l'ajut del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València | es_ES |
dc.description.abstract | Perspectives de la utilització de l'activitat física des d'un punt de vista educatiu | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | Utilitarisme | es_ES |
dc.subject | Racionalisme | es_ES |
dc.subject | Lògica interna | es_ES |
dc.title | Tema 3. Les justificacions educatives del moviment. | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.interactivitytype | expositive | es_ES |
dc.learningresourcetype | slide | es_ES |
dc.interactivitylevel | low | es_ES |