NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La aplicación TurningPoint como herramienta de aprendizaje transformacional en los procesos educativos

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

La aplicación TurningPoint como herramienta de aprendizaje transformacional en los procesos educativos

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Marín García, Antonio
dc.contributor.author Pastor Monsálvez, José Manuel
dc.contributor.author Villagrasa Guarch, Jorge
dc.date.accessioned 2016-07-05T08:22:31Z
dc.date.available 2016-07-05T08:22:31Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Marín García, Antonio Pastor Monsálvez, José Manuel Villagrasa Guarch, Jorge 2016 La aplicación TurningPoint como herramienta de aprendizaje transformacional en los procesos educativos @tic. Revista d'innovació educativa Enero-Junio 16 20 29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/54381
dc.description.abstract The educational convergence project driven by the European Higher Education Area (EHEA) has created new teaching methods and evaluation processes in university education systems. This new pedagogical approach generates an unquestionable opportunity for different segments of the university community see ICTs as an essential tool of the procedure of educational content development, which facilitate the teaching-learning process. This article presents the TurningPoint tool, which focuses on promoting teacher-student interactions, facilitating participation and ongoing assessment. This tool has advantages over other existing applications because of its variety of utilities and potential use. Moreover, it has been successfully used in several programs promoted by the Faculty of Economics of the University of Valencia.
dc.language.iso spa
dc.relation.ispartof @tic. Revista d'innovació educativa, 2016, vol. Enero-Junio, num. 16, p. 20-29
dc.subject Empreses Direcció i administració
dc.title La aplicación TurningPoint como herramienta de aprendizaje transformacional en los procesos educativos
dc.type journal article es_ES
dc.date.updated 2016-07-05T08:22:31Z
dc.identifier.doi 10.7203/attic.16.6809
dc.identifier.idgrec 111123
dc.rights.accessRights open access es_ES

Visualització       (3.150Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques