Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Calatayud Salom, María Amparo | |
dc.date.accessioned | 2016-12-07T10:46:24Z | |
dc.date.available | 2016-12-07T10:46:24Z | |
dc.date.issued | 2016 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/56267 | |
dc.description | El document forma part dels materials docents programats mitjançant l'ajut del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València. | es_ES |
dc.description.abstract | This work tries to deepen in the interpersonal relations, relationships Of formal and informal communication, micropolitical relations or processes Participatory processes, which take place between the different members of the School and mediate what happens in the organization. Power is the Central concept, understanding the school as a political area of struggles and tensions in The one that develop micropolitical dynamics. In addition, there is also an impact on how conflicts In schools, in the educational climate and, of course, in the Organizational culture, values and professional cultures. Aspects that Mediated not only the functioning of the school institution but also Help to understand and improve the organizational life of schools, Given that they provide us the keys to understand what happens in the institution school. | en_US |
dc.description.abstract | Aquesta obra intenta aprofundir en les relacions interpersonals, relacions de comunicació formal i informal, relacions micropolítiques o processos participatius, que tenen lloc entre els diferents membres que formen el centre escolar i que mediatitzen el que passa en l’organització. El poder és el concepte central, entenent l’escola com una àrea política de lluites i tensions en la qual es desenvolupen dinàmiques micropolítiques. A més, també s’incideix en la manera de resoldre els conflictes que es desenvolupen en els centres, en el clima educatiu i, per descomptat, en la cultura organitzativa, els valors i les cultures professionals. Aspectes que mediatitzen no només el funcionament de la institució escolar sinó que ens ajuden a comprendre i a millorar la vida organitzativa dels centres educatius, atès que ens proporcionen les claus per entendre el que succeeix en la institució escolar. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | Comunicació | es_ES |
dc.subject | conflicte i poder | es_ES |
dc.title | Cultura i Comunicació organitzativa en les institucions educatives | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.interactivitytype | expositive | es_ES |
dc.learningresourcetype | NarrativeText | es_ES |
dc.interactivitylevel | medium | es_ES |