Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Lluch, Gemma | |
dc.contributor.author | Serrano, Maria-Ángeles | |
dc.date.accessioned | 2017-05-08T08:03:19Z | |
dc.date.available | 2017-05-08T08:03:19Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Lluch, Gemma Serrano, Maria-Ángeles 2016 La terminologia en el comentari de textos de batxillerat i en les PAU Articles de Didàctica de la Llengua i la Literatura 70 64 69 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/58382 | |
dc.description.abstract | El comentari de textos és una prova en la qual els estudiants han de demostrar capacitats complexes de comprensió i d'escriptura a partir de models establerts. En l'actualitat, és una de les proves fonamentals a les PAU i, consegüentment, s'inclou en els llibres de text de llengua de batxillerat. L'article mostra els resultats de l'anàlisi comparativa de llibres de batxillerat i de diverses PAU per a respondre a la pregunta sobre com s'hi presenta el comentari i quina terminologia s'hi utilitza. | |
dc.language.iso | cat | |
dc.relation.ispartof | Articles de Didàctica de la Llengua i la Literatura, 2016, num. 70, p. 64-69 | |
dc.subject | Tests i proves en educació | |
dc.title | La terminologia en el comentari de textos de batxillerat i en les PAU | |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.date.updated | 2017-05-08T08:03:19Z | |
dc.identifier.idgrec | 116623 | |
dc.rights.accessRights | open access | es_ES |