Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Vilches Peña, Amparo | |
dc.contributor.author | Gil Pérez, Daniel | |
dc.date.accessioned | 2017-09-06T14:42:31Z | |
dc.date.available | 2017-09-06T14:42:31Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Vilches Peña, Amparo Gil Pérez, Daniel 2014 Educació Química i Ciència de la Sostenibilitat. Una nova i potent font de motivació per als estudiants. Educació Química 17 37 44 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/60574 | |
dc.description.abstract | Aquest treball analitza l'origen i naturalesa d'un procés de canvi científic i cultural, gràcies al qual l'estudi de la Química i d'altres disciplines pot deixar de ser sols una adquisició de coneixements ja establerts, per passar a convertir els estudiants en protagonistes d'una profunda revolució científica i d'una mutació social apassionant i absolutament necessària: la transició a la Sostenibilitat. | |
dc.language.iso | cat | |
dc.relation.ispartof | Educació Química, 2014, vol. 17, p. 37-44 | |
dc.subject | Desenvolupament sostenible | |
dc.subject | Ciència Ensenyament | |
dc.subject | Educació ambiental | |
dc.title | Educació Química i Ciència de la Sostenibilitat. Una nova i potent font de motivació per als estudiants. | |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.date.updated | 2017-09-06T14:42:32Z | |
dc.identifier.idgrec | 103385 | |
dc.rights.accessRights | open access | es_ES |