Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.advisor | Solbes Matarredona, Jordi | |
dc.contributor.author | Balastegui Tomàs, Mireia | |
dc.contributor.other | Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials | es_ES |
dc.date.accessioned | 2017-11-14T10:18:11Z | |
dc.date.available | 2017-11-15T05:45:06Z | |
dc.date.issued | 2016 | es_ES |
dc.date.submitted | 18-05-2016 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/63031 | |
dc.description.abstract | This paper aims to make a didactic research on the importance of scientific literacy for citizens. The experimental designs intended to assess the level of scientific literacy of pre-university students, the treatment of textbooks and attitude of secondary school science teachers on scientific literacy. | en_US |
dc.description.abstract | Aquest treball té com objectiu realitzar una investigació didàctica sobre la importància de l’alfabetització científica per a la ciutadania. La investigació es realitza des del punt de vista de l’Educació Secundària Obligatòria. Així, els dissenys experimentals pretenen avaluar el grau d’alfabetització científica dels estudiants preuniversitaris, el tractament dels llibres de text i l’actitud dels professors de ciències d’ESO sobre l’alfabetització científica. | es_ES |
dc.format.extent | 82 p. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | alfabetització científica | es_ES |
dc.subject | ensenyament | es_ES |
dc.subject | ciències | es_ES |
dc.title | Investigació sobre el grau d'alfabetització científica dels estudiants preuniversitaris | es_ES |
dc.type | master thesis | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA::Organización y planificación de la educación::Niveles y temas de educación | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |