Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.advisor | Ballester Roca, Josep | |
dc.contributor.author | Rodrigo Segura, Francesc Josep | |
dc.contributor.other | Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura | es_ES |
dc.date.accessioned | 2017-11-16T12:31:16Z | |
dc.date.available | 2017-11-17T05:45:05Z | |
dc.date.issued | 2012 | es_ES |
dc.date.submitted | 18-12-2012 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/63065 | |
dc.description.abstract | The aim of this paper is to show the importance of the methodology of project work in teaching literature at the university level. The literary education is our starting point as a the teaching reference framework in order to make our students acquire an utter literary competence. We will try to prove that this methodology lets the reader be the main character of the literary experience as the programmed activities are more motivating and integrate from a holistic approach the specific competences of future teachers as far as their literary training is concerned. In addition, this methodology enables the development of concepts, procedures and attitudes or values that are necessary to learn literature meaningfully, by doing so, students are prevented from some of the problems in traditional teaching models. | en_US |
dc.description.abstract | L’objectiu d’aquest treball és mostrar la importància de la metodologia del treball per projectes en l’ensenyament de la literatura en l’àmbit universitari. Partim de l’educació literària com a marc didàctic de referència amb l’objectiu que l’alumnat puga adquirir una competència literària rica i plena. Tractarem de demostrar que aquesta metodologia possibilita situar el lector com a protagonista principal del fet literari en plantejar experiències de treball més motivadores i que integren, de manera globalitzada, les diverses competències específiques de la formació literària dels futurs mestres. A més, aquesta metodologia facilita el desenvolupament dels conceptes, procediments i actituds o valors necessaris per aconseguir un aprenentatge significatiu de la literatura, tot evitant així alguns dels problemes plantejats en models d’ensenyament més tradicionals i positivistes. | es_ES |
dc.format.extent | 133 p. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | educació literària | es_ES |
dc.subject | treball per projectes | es_ES |
dc.subject | didàctica de la literatura | es_ES |
dc.subject | literatura comparada | es_ES |
dc.title | L’educació literària: una proposta de treball per projectes | es_ES |
dc.type | master thesis | es_ES |
dc.subject.unesco | 5701.07 | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |