Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Calatayud Salom, María Amparo | |
dc.date.accessioned | 2017-12-01T12:09:50Z | |
dc.date.available | 2017-12-01T12:09:50Z | |
dc.date.issued | 2017 | es_ES |
dc.identifier.citation | Calatayud Salom, M. A. (2017). Escenari i desafiaments de la institució escolar en l'actualitat. Cap a on ens dirigim. Universitat de València. | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/63456 | |
dc.description | El document forma part dels materials docents programats mitjançant l'ajut del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València. | es_ES |
dc.description.abstract | The intention of this teaching material is to analyze the social scenario and the challenges that Education faces in order for professionals to understand the repercussions. In addition, we try to explain the implications of the postmodern era in school organizations and the need to transform them to improve society. A challenge in the hands of education professionals. | en_US |
dc.description.abstract | La intenció d´aquest material docent és analitzar l’escenari social i els reptes als quals s’enfronta l’Educació amb l’objecte que els professionals en comprenguen les repercussions. S´intenta explicitar les implicacions de l’era postmoderna a les organitzacions escolars i la necessitat de transformar-les per a millorar la societat. Tot un repte en mans dels professionals de l’educació. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | institució educativa | es_ES |
dc.subject | organització escolar | es_ES |
dc.subject | direcció de centres | es_ES |
dc.title | Escenari i desafiaments de la institució escolar en l'actualitat. Cap a on ens dirigim | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.interactivitytype | expositive | es_ES |
dc.learningresourcetype | NarrativeText | es_ES |
dc.interactivitylevel | low | es_ES |