NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Alzina Seguí, Pere es
dc.date.accessioned 2018-01-18T12:13:39Z
dc.date.available 2018-01-18T12:13:39Z
dc.date.issued 2017 es
dc.identifier.citation Alzina Seguí, Pere. Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica. En: @tic. revista d'innovació educativa, 19 2017: 6- es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/64017
dc.description.abstract Els períodes de pràctiques educatives dels estudis de mestre han de servir per reflexionar en profunditat sobre els diferents aspectes de l?ofici. En aquest sentit, els diaris que realitza l?estudiant en pràctiques ha de ser una eina d?intercanvi de coneixements i de reflexió sobre tot allò que succeeix durant aquest període. L?estudiant en pràctiques i el tutor de la universitat han de mantenir una relació fluïda que permeti consolidar aprenentatges, resoldre dubtes, compartir experiències i identificar els aspectes més rellevants que tot mestre ha de tenir en compte. Aquest article aprofundeix en aquests aspectes i intenta demostrar el nivell  de sistematització y de reflexió que aquesta eina pot proporcionar es
dc.title Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS es
dc.identifier.doi 10.7203/attic.19.11011 es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (150.7Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques