Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Alzina Seguí, Pere | es |
dc.date.accessioned | 2018-01-18T12:13:39Z | |
dc.date.available | 2018-01-18T12:13:39Z | |
dc.date.issued | 2017 | es |
dc.identifier.citation | Alzina Seguí, Pere. Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica. En: @tic. revista d'innovació educativa, 19 2017: 6- | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/64017 | |
dc.description.abstract | Els períodes de pràctiques educatives dels estudis de mestre han de servir per reflexionar en profunditat sobre els diferents aspectes de l?ofici. En aquest sentit, els diaris que realitza l?estudiant en pràctiques ha de ser una eina d?intercanvi de coneixements i de reflexió sobre tot allò que succeeix durant aquest període. L?estudiant en pràctiques i el tutor de la universitat han de mantenir una relació fluïda que permeti consolidar aprenentatges, resoldre dubtes, compartir experiències i identificar els aspectes més rellevants que tot mestre ha de tenir en compte. Aquest article aprofundeix en aquests aspectes i intenta demostrar el nivell de sistematització y de reflexió que aquesta eina pot proporcionar | es |
dc.title | Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS | es |
dc.identifier.doi | 10.7203/attic.19.11011 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |