Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Castaño Castaño, Emilia | es |
dc.contributor.author | Laso, Natalia Judith | es |
dc.contributor.author | Verdaguer, Isabel | es |
dc.date.accessioned | 2018-01-18T12:37:25Z | |
dc.date.available | 2018-01-18T12:37:25Z | |
dc.date.issued | 2017 | es |
dc.identifier.citation | Castaño Castaño, Emilia ; Laso, Natalia Judith ; Verdaguer, Isabel. Immigration metaphors in a corpus of legal English : an exploratory study of EAL learners? metaphorical production and awareness. En: Quaderns de filología. Estudis lingüístics, 22 2017: 245-272 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/64029 | |
dc.description.abstract | La metàfora és un element central de la comunicació i la comprensió humana. Abunda en el llenguatge quotidià i també en el d'especialització, no sent una excepció el discurs legal. Aquest fet és rellevant ja que les metàfores ens permeten emmarcar la realitat des de diverses perspectives que condicionen la nostra percepció del món. Amb l'objectiu d'explorar l'ús que els estudiants de Dret amb anglès com a llengua addicional (EAL) fan de les metàfores i de determinar si són conscients de les seues connotacions, es va compilar i va analitzar qualitativament un corpus d'aprenents. Els resultats han demostrat que els aprenents igual que els parlants natius utilitzen metàfores conceptuals tals com LA IMMIGRACIÓ ÉS UNA FORÇA NATURAL, ELS ESTATS SÓN CONTENIDOS o ELS IMMIGRANTS SÓN UNA AMENAÇA per a descriure el fenomen de la immigració. Aquest estudi exploratori també va subratllar la importància que els aprenents siguen conscients de la càrrega negativa d'algunes metàfores per a promoure el pensament crític. | es |
dc.title | Immigration metaphors in a corpus of legal English : an exploratory study of EAL learners? metaphorical production and awareness | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | es | |
dc.identifier.doi | 10.7203/qf.22.11310 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |