Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Mora Goterris, Paloma | en |
dc.contributor.author | Peñalver Vilar, José María | en |
dc.date.accessioned | 2018-03-05T13:30:12Z | |
dc.date.available | 2018-03-05T13:30:12Z | |
dc.date.issued | 2017 | es |
dc.identifier.citation | Mora Goterris, Paloma ; Peñalver Vilar, José María. Com motivar l’alumnat de l’ESO a través de l’àrea de música?. La formació corporal com a recurs didàctic. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2017, Vol. 18, no. 1: 79-106 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/65249 | |
dc.description.abstract | Es presenta una proposta didàctica que pretén oferir, a l’alumnat d’ensenyament secundari obligatori, una educació i una formació corporal bàsiques, a través de l’àrea de música. La finalitat és realitzar una recerca que ens permeta conèixer si, a partir de l’àrea de música, es pot afavorir l’actitud, l’interès i la motivació dels alumnes d’aquest nivell educatiu per aquesta assignatura, i contribuir, alhora, al seu desenvolupament integral. Aquesta proposta també permet oferir als alumnes de l’ESO l’oportunitat d’aprendre i experimentar amb tècniques específiques. | es |
dc.subject | Com motivar l’alumnat de l’ESO a través de l’àrea de música?. La formació corporal com a recurs didàctic, educació musical, expressió corporal, educació secundària obligatòria, motivació, estratègies d’intervenció, Artículo | es |
dc.title | Com motivar l’alumnat de l’ESO a través de l’àrea de música?. La formació corporal com a recurs didàctic | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PSICOLOGÍA | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |