Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Rego-Agraso, Laura | es |
dc.contributor.author | Barreira Cerqueiras, Eva María | es |
dc.contributor.author | Mariño Fernández, Raquel | es |
dc.date.accessioned | 2018-07-06T08:38:25Z | |
dc.date.available | 2018-07-06T08:38:25Z | |
dc.date.issued | 2018 | es |
dc.identifier.citation | Rego-Agraso, Laura ; Barreira Cerqueiras, Eva María ; Mariño Fernández, Raquel. La representación de la diversidad social en los materiales didácticos digitales. En: @tic. revista d'innovació educativa, 20 2018: 63-71 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/66925 | |
dc.description.abstract | Amb l'extensió de l'ús de Materials Didàctics Digitals (MDD) a Espanya, és pertinent analitzar com aquests recursos representen la diversitat funcional, sexual, cultural, ètnic / cultural, etari o de gènere en la nostra societat. Aquest és un dels objectius del projecte L'escola de la societat digital: anàlisi i propostes per a la producció i ús de continguts educatius digitals, que s'està desenvolupant a Espanya -concretament a Galícia, València i Illes Canàries-. La metodologia d'estudi ha estat mixta -quantitativa i qualitativa- centrada en l'anàlisi de una mostra de 56 MDD ubicats en plataformes on line institucionals, comercials i col·laboraries procedents de les comunitats autònomes esmentades. Entre els resultats més destacats esmentar una major tendència a la visibilització de la dona -en major mesura en els MDD presents en repositoris col·laboratius docents-, tot i que continua l'ocultació de determinats grups analitzats en el seu contingut icònic-textual. | es |
dc.title | La representación de la diversidad social en los materiales didácticos digitales | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS | es |
dc.identifier.doi | 10.7203/attic.20.12118 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |