Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Sanz Cervera, Pilar | |
dc.date.accessioned | 2018-09-19T06:48:09Z | |
dc.date.available | 2018-09-19T06:48:09Z | |
dc.date.issued | 2018 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/67546 | |
dc.description.abstract | Considerant la importància del treball cooperatiu entre famílies i mestres per tal de treballar tots en una mateixa direcció, es proposa que els futurs mestres realitzen una entrevista a una família que tinga un fill amb qualsevol tipus de necessitat específica de suport educatiu. Aquest es tracta d'un primer contacte que permetrà als futurs mestres comprendre la realitat familiar, més enllà del diagnòstic i la intervenció educativa que en un futur realitzaran amb el seu alumnat. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | activitats | es_ES |
dc.subject | necessitats educatives especials | es_ES |
dc.subject | entrevista | es_ES |
dc.subject | família | es_ES |
dc.subject | educació especial | es_ES |
dc.title | Realitzar una entrevista a una família d'un alumne amb necessitats específiques de suport educatiu | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.interactivitytype | expositive | es_ES |
dc.learningresourcetype | NarrativeText | es_ES |
dc.interactivitylevel | low | es_ES |