NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Simplicity versus complexity of noun group structure in print commercial advertising

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Simplicity versus complexity of noun group structure in print commercial advertising

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Pop, Anisoara es
dc.date.accessioned 2018-09-20T08:21:49Z
dc.date.available 2018-09-20T08:21:49Z
dc.date.issued 2007 es
dc.identifier.citation Pop, Anisoara. Simplicity versus complexity of noun group structure in print commercial advertising. En: Anglogermanica Online, 2007, No. 5: 6-12 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/67589
dc.subject Filología inglesa es
dc.subject Filologías es
dc.subject Otras filologías modernas es
dc.subject Filologías es
dc.title Simplicity versus complexity of noun group structure in print commercial advertising es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS es
dc.type.hasVersion VoR es_ES
dc.identifier.url https://dialnet.unirioja.es/servlet/citart?info=link&codigo=2568667&orden=195999 es

Visualització       (179.9Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques