NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

The effect of teacher feedback on EFL learners' functional production in classroom discourse.

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

The effect of teacher feedback on EFL learners' functional production in classroom discourse.

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Llinares García, Ana es
dc.date.accessioned 2018-09-20T08:23:53Z
dc.date.available 2018-09-20T08:23:53Z
dc.date.issued 2005 es
dc.identifier.citation Llinares García, Ana. The effect of teacher feedback on EFL learners' functional production in classroom discourse.. En: Anglogermanica Online, 2005, No. 3: 2-9 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/67600
dc.subject Filología inglesa es
dc.subject Filologías es
dc.subject Otras filologías modernas es
dc.subject Filologías es
dc.title The effect of teacher feedback on EFL learners' functional production in classroom discourse. es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS es
dc.type.hasVersion VoR es_ES
dc.identifier.url https://dialnet.unirioja.es/servlet/citart?info=link&codigo=1970629&orden=195979 es

Visualització       (57.3Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques