Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Llinares García, Ana | es |
dc.date.accessioned | 2018-09-20T08:23:53Z | |
dc.date.available | 2018-09-20T08:23:53Z | |
dc.date.issued | 2005 | es |
dc.identifier.citation | Llinares García, Ana. The effect of teacher feedback on EFL learners' functional production in classroom discourse.. En: Anglogermanica Online, 2005, No. 3: 2-9 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/67600 | |
dc.subject | Filología inglesa | es |
dc.subject | Filologías | es |
dc.subject | Otras filologías modernas | es |
dc.subject | Filologías | es |
dc.title | The effect of teacher feedback on EFL learners' functional production in classroom discourse. | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |
dc.identifier.url | https://dialnet.unirioja.es/servlet/citart?info=link&codigo=1970629&orden=195979 | es |