Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Sanz Cervera, Pilar | |
dc.date.accessioned | 2018-09-24T07:04:17Z | |
dc.date.available | 2018-09-24T07:04:17Z | |
dc.date.issued | 2018 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/67635 | |
dc.description.abstract | Els guions gràfics permeten presentar la informació d’una manera senzilla i visual, de manera que aquest pot ser un recurs molt interessant per treballar amb tot tipus d’alumnat, i en especial amb alumnes amb qualsevol tipus de Necessitat Específica de Suport Educatiu (NESE), però en concret, és especialment atractiu per als alumnes amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), i també per als alumnes que presenten dificultats per establir seqüències espai-temporals. Per aquest motiu, en aquesta activitat es proposa que els futurs mestres aprengueren a elaborar un guió gràfic mitjançant l’aplicació StoryboardThat. Aquest recurs no sols permet als docents elaborar materials per a facilitar l’aprenentatge dels estudiants, sinó que també és possible que els mateixos estudiants d’educació primària facen ús de l’aplicació per crear les seues històries. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | educació especial | es_ES |
dc.subject | necessitats educatives especials | es_ES |
dc.subject | activitats | es_ES |
dc.subject | guions gràfics | es_ES |
dc.subject | seqüències espai-temporals | es_ES |
dc.subject | StoryboardThat | es_ES |
dc.title | Creació de guions gràfics per treballar seqüències espai-temporals mitjançant StoryboardThat | es_ES |
dc.interactivitytype | expositive | es_ES |
dc.learningresourcetype | NarrativeText | es_ES |
dc.interactivitylevel | low | es_ES |