Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Fontelles Rodríguez, Vicent Lluís | |
dc.date.accessioned | 2018-10-05T12:20:43Z | |
dc.date.available | 2018-10-05T12:20:43Z | |
dc.date.issued | 2018 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/67721 | |
dc.description.abstract | importància de les diverses metodologies al voltant de la cançó a l'Escola. La cançó com a part de l'assignatura 'Didàctica de la Música' per a estudiants de la Facultat de Magisteri. | es_ES |
dc.description.abstract | Methodological summary of the importance of The Song in the school. The Song as part of the course ' Didactica de la Música ' for teaching students. | en_US |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.relation.isbasedon | Diverses propostes pedagògiques per a l'ensenyament de la cançó a l'Escola. | es_ES |
dc.subject | song, teachers training, kinds, games | es_ES |
dc.title | The song | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.identifier.doi | 10.13140/RG.2.2.29159.50087 | es_ES |
dc.interactivitytype | expositive | es_ES |
dc.learningresourcetype | NarrativeText | es_ES |
dc.relation.isbasisfor | Estudiants de la Facultat de Magisteri dintre de l'assignatura 'Didàctica de la Música' | es_ES |
dc.relation.isrequiredby | Fer l'examen de l'apartat teòric de la guia docent de l'assignatura 'Didàctica de la Música' | es_ES |