NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Tradicions i línies de recerca en Organització escolar

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Tradicions i línies de recerca en Organització escolar

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Calatayud Salom, María Amparo
dc.date.accessioned 2018-12-03T07:49:48Z
dc.date.available 2018-12-03T07:49:48Z
dc.date.issued 2018 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/68165
dc.description El document forma part dels materials docents programats mitjançant l'ajut del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València es_ES
dc.description.abstract This publication aims to deepen the evolution of the main traditions andresearch strategies that have had the most impact and repercussion on the school organization.Movements that focus the school as a key factor of improvement and basic unit of theeducational change. Among these, we highlight the movement of effective schools, the improvement ofschool, the improvement of school effectiveness, organizational development and organizationswho learn, among others. These lines of research have insisted on the importance andrecognition of the organizational as a basic element to know, understand andchange school organizations. In addition, it focuses on future projects that are alsoassigned to research in school organization. This search must be made and takenas the only referent the understanding of the organization to implement the strategies of necessary transformation and improvement. It must always be at the service of improvement and change oforganizations en_US
dc.description.abstract Aquesta publicació pretén aprofundir en l’evolució de les principals tradicions i estratègies d’investigació que més impacte i repercussió han tingut en l’organització escolar. Moviments que enfoquen el centre escolar com a factor clau de millora i unitat bàsica del canvi educatiu. Entre aquestes, destaquem el moviment de les escoles eficaces, la millora de l’escola, la millora de l’eficàcia escolar, el desenvolupament organitzatiu i les organitzacions que aprenen, entre d’altres. Aquestes línies d’investigació han insistit en la importància i el reconeixement del que és organitzatiu com a element bàsic per a conèixer, comprendre i canviar les organitzacions escolars. A més, s’incideix en els projectes de futur que també se li assignen a la investigació en organització escolar. Aquesta recerca ha de destinar-se i prendre com a únic referent la comprensió de l’organització per a posar en marxa les estratègies de transformació i millora necessàries. Ha d’estar sempre al servei de la millora i el canvi de les organitzacions. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject investigació, millora, organització escolar es_ES
dc.title Tradicions i línies de recerca en Organització escolar es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES
dc.interactivitytype expositive es_ES
dc.learningresourcetype NarrativeText es_ES
dc.interactivitylevel low es_ES

Visualització       (915.9Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques