Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Calatayud Salom, María Amparo | |
dc.date.accessioned | 2018-12-03T07:49:48Z | |
dc.date.available | 2018-12-03T07:49:48Z | |
dc.date.issued | 2018 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/68165 | |
dc.description | El document forma part dels materials docents programats mitjançant l'ajut del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València | es_ES |
dc.description.abstract | This publication aims to deepen the evolution of the main traditions andresearch strategies that have had the most impact and repercussion on the school organization.Movements that focus the school as a key factor of improvement and basic unit of theeducational change. Among these, we highlight the movement of effective schools, the improvement ofschool, the improvement of school effectiveness, organizational development and organizationswho learn, among others. These lines of research have insisted on the importance andrecognition of the organizational as a basic element to know, understand andchange school organizations. In addition, it focuses on future projects that are alsoassigned to research in school organization. This search must be made and takenas the only referent the understanding of the organization to implement the strategies of necessary transformation and improvement. It must always be at the service of improvement and change oforganizations | en_US |
dc.description.abstract | Aquesta publicació pretén aprofundir en l’evolució de les principals tradicions i estratègies d’investigació que més impacte i repercussió han tingut en l’organització escolar. Moviments que enfoquen el centre escolar com a factor clau de millora i unitat bàsica del canvi educatiu. Entre aquestes, destaquem el moviment de les escoles eficaces, la millora de l’escola, la millora de l’eficàcia escolar, el desenvolupament organitzatiu i les organitzacions que aprenen, entre d’altres. Aquestes línies d’investigació han insistit en la importància i el reconeixement del que és organitzatiu com a element bàsic per a conèixer, comprendre i canviar les organitzacions escolars. A més, s’incideix en els projectes de futur que també se li assignen a la investigació en organització escolar. Aquesta recerca ha de destinar-se i prendre com a únic referent la comprensió de l’organització per a posar en marxa les estratègies de transformació i millora necessàries. Ha d’estar sempre al servei de la millora i el canvi de les organitzacions. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | investigació, millora, organització escolar | es_ES |
dc.title | Tradicions i línies de recerca en Organització escolar | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.interactivitytype | expositive | es_ES |
dc.learningresourcetype | NarrativeText | es_ES |
dc.interactivitylevel | low | es_ES |