Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Walsh, John N. | es |
dc.contributor.author | O'Brien, Michael P. | es |
dc.contributor.author | Slattery, Darina M. | es |
dc.date.accessioned | 2019-07-30T08:26:09Z | |
dc.date.available | 2019-07-30T08:26:09Z | |
dc.date.issued | 2019 | es |
dc.identifier.citation | Walsh, John N. ; O'Brien, Michael P. ; Slattery, Darina M.. Video Viewing Patterns Using Different Teaching Treatments : A Case Study Using YouTube Analytics. En: Research in Education and Learning Innovation Archives. REALIA, 22 2019: 77-95 | es |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/71189 | |
dc.description.abstract | Aquest estudi explora els patrons de visualització de 17 vídeos en un context tradicional daprenentatge i en un context de classe invertida per 723 estudiants de negocis cursant un mòdul relacionat amb . Mentre recerques anteriors s?han centrat principalment en resultats (per exemple, satisfacció/resultats dels alumnes), en aquest estudi l?enfocament recau en com la natura de les interaccions del estudiants amb el vídeos por determinar-se mitjançant un anàlisi profund de les dades analítiques. Els nostres resultats mostren menys interacció amb els vídeos en el context de la classe invertida que en el de la classe tradicional. De la mateixa manera, mostren un ús més elevat dels vídeos com a material de revisió abans de l?examen durant el semestre en ambdós contexts d?aprenentatge que no pas un ús com a suport pedagògic pel desenvolupament d?habilitats durant el semestre. Les implicacions d?aquest estudi suggereixen la necessitat de de forma regular l?ús de vídeos durant el semestre, així com la importància de realitzar un anàlisi més profund de les dades analítiques ja que el sumari de dades inicial en molts casos pot resultar enganyós. | es |
dc.title | Video Viewing Patterns Using Different Teaching Treatments : A Case Study Using YouTube Analytics | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS | es |
dc.identifier.doi | 10.7203/realia.22.15389 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |