NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Video Viewing Patterns Using Different Teaching Treatments : A Case Study Using YouTube Analytics

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Video Viewing Patterns Using Different Teaching Treatments : A Case Study Using YouTube Analytics

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Walsh, John N. es
dc.contributor.author O'Brien, Michael P. es
dc.contributor.author Slattery, Darina M. es
dc.date.accessioned 2019-07-30T08:26:09Z
dc.date.available 2019-07-30T08:26:09Z
dc.date.issued 2019 es
dc.identifier.citation Walsh, John N. ; O'Brien, Michael P. ; Slattery, Darina M.. Video Viewing Patterns Using Different Teaching Treatments : A Case Study Using YouTube Analytics. En: Research in Education and Learning Innovation Archives. REALIA, 22 2019: 77-95 es
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/71189
dc.description.abstract Aquest estudi explora els patrons de visualització de 17 vídeos en un context tradicional daprenentatge i en un context de classe invertida per 723 estudiants de negocis cursant un mòdul relacionat amb . Mentre recerques anteriors s?han centrat principalment en resultats (per exemple, satisfacció/resultats dels alumnes), en aquest estudi l?enfocament recau en com la natura de les interaccions del estudiants amb el vídeos por determinar-se mitjançant un anàlisi profund de les dades analítiques. Els nostres resultats mostren menys interacció amb els vídeos en el context de la classe invertida que en el de la classe tradicional. De la mateixa manera, mostren un ús més elevat dels vídeos com a material de revisió abans de l?examen durant el semestre en ambdós contexts d?aprenentatge que no pas un ús com a suport pedagògic pel desenvolupament d?habilitats durant el semestre. Les implicacions d?aquest estudi suggereixen la necessitat de de forma regular l?ús de vídeos durant el semestre, així com la importància de realitzar un anàlisi més profund de les dades analítiques ja que el sumari de dades inicial en molts casos pot resultar enganyós. es
dc.title Video Viewing Patterns Using Different Teaching Treatments : A Case Study Using YouTube Analytics es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS es
dc.identifier.doi 10.7203/realia.22.15389 es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (221.1Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques