NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Inhibición cognitiva y comprensión lectora: un estudio sobre las diferencias individuales en los estudiantes de primer año de la Escuela de Psicología de la Universidad del Azuay del Ecuador

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Inhibición cognitiva y comprensión lectora: un estudio sobre las diferencias individuales en los estudiantes de primer año de la Escuela de Psicología de la Universidad del Azuay del Ecuador

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (1.069Mb)

   
    
Guevara Toledo, Carlos Wilfrido
Vergara Martínez, Marta (dir.);
Rosa Martínez, Eva María (dir.)
Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2019
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques