Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Gozálvez Pérez, Vicent | |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T10:30:43Z | |
dc.date.available | 2019-12-05T10:30:43Z | |
dc.date.issued | 2019 | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/72390 | |
dc.description | Material docent revisat pel Servei de Política Lingüística de la Universitat de València | es_ES |
dc.description.abstract | Aquest text constitueix el Manual bàsic de l'assignatura "Pedagogia Intercultural", especialment els temes o apartats dedicats a la fonamentació teòrica i al desenvolupament de propostes pedagògiques en educació intercultural. En un entorn divers i plural, cal anar més enllà de la multiculturalitat, destinada al reconeixement i consolidació de trets identitaris, i aspirar a la creació de relacions interculturals, basades en la mescla, la inclusió, el diàleg, el reconéixement de la igual dignitat de les persones, a partir de la exploració en la dimensió cultural d'aquestes. La nostra dimensió cultural ha de ser vista com un element dinàmic, creatiu i compatible amb l'heterogeneïtat. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | Interculturalitat | es_ES |
dc.subject | Inclusió | es_ES |
dc.subject | Ciutadania democràtica | es_ES |
dc.subject | Drets Humans | es_ES |
dc.title | Manual de Pedagogia Intercultural | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.interactivitytype | expositive | es_ES |
dc.learningresourcetype | NarrativeText | es_ES |
dc.interactivitylevel | low | es_ES |