NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

"Travailler plus pour gagner plus". Análisis cultural de un lema de la campaña presidencial francesa del 2007

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

"Travailler plus pour gagner plus". Análisis cultural de un lema de la campaña presidencial francesa del 2007

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Ferrant, Coline es
dc.date.accessioned 2020-09-25T08:04:42Z
dc.date.available 2020-09-25T08:04:42Z
dc.date.issued 2019 es
dc.identifier.citation Ferrant, Coline. "Travailler plus pour gagner plus". Análisis cultural de un lema de la campaña presidencial francesa del 2007. En: Eu-topías : revista de interculturalidad, comunicación y estudios europeos, 2019, No. 17: 29-39 es
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/75594
dc.subject Arte. Generalidades es
dc.subject Arte es
dc.title "Travailler plus pour gagner plus". Análisis cultural de un lema de la campaña presidencial francesa del 2007 es
dc.type journal article es_ES
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (423.8Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques