Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Kotatkova, Adéla | |
dc.date.accessioned | 2020-10-06T07:44:31Z | |
dc.date.available | 2020-10-06T07:44:31Z | |
dc.date.issued | 2020 | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/75748 | |
dc.description.abstract | Presentem quatre seqüències didàctiques de tallers literaris. Cada taller correspon a un gènere diferent. Hem triat quatre subgèneres breus i atractius: l'haiku, el conte, el sainet i el sonet. Moltes de les activitats es desenvolupen en parella o en grups, per millorar la col·laboració entre els alumnes i promoure la tolerància i la responsabilitat. Esperem estimular la creativitat dels alumnes. Per això, en les activitats finals de cada taller deixem moltes decisions en mans dels alumnes. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | valencià | es_ES |
dc.subject | educació literària | es_ES |
dc.subject | haiku | es_ES |
dc.subject | conte | es_ES |
dc.subject | sainet | es_ES |
dc.subject | sonet | es_ES |
dc.subject | taller literari | es_ES |
dc.subject | literatura | es_ES |
dc.title | Tallers de didàctica literària | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::LINGÜÍSTICA | es_ES |
dc.interactivitytype | mixed | es_ES |
dc.learningresourcetype | exercise | es_ES |
dc.interactivitylevel | high | es_ES |