Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Calatayud Salom, María Amparo | |
dc.date.accessioned | 2020-10-21T07:34:51Z | |
dc.date.available | 2020-10-21T07:34:51Z | |
dc.date.issued | 2020 | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/75968 | |
dc.description | El document forma part dels materials docents programats mitjançant l'ajut del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València | es_ES |
dc.description.abstract | Aquest document aspira a ser una invitació a la reflexió sobre les principals competències professionals que, en aquests moments, es reclamen al professorat. El repte és formar professionals de l’educació que han d’aprofitar totes les ocasions que tenen a l’abast per a construir l’escola del futur. Comprometre’s amb l’escola per a un nou segle demana als professors exercir la professió amb una nova formació docent que potencie la millora, la recerca, la innovació i la qualitat de la mateixa institució escolar. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | formació del professorat | es_ES |
dc.title | La formació del professorat en l’escenari actual. Desafiaments i oportunitats | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.interactivitytype | expositive | es_ES |
dc.learningresourcetype | NarrativeText | es_ES |
dc.interactivitylevel | medium | es_ES |