Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Santolària Òrrios, Alícia | |
dc.date.accessioned | 2020-11-04T12:19:56Z | |
dc.date.available | 2020-11-04T12:19:56Z | |
dc.date.issued | 2020 | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/76239 | |
dc.description.abstract | Es tracta d’una activitat adreçada tant als estudiants del Grau d’Educació Primària com els d’Educació Infantil en la qual es reflexiona sobre les funcions de l’escriptura ja que la concepció sobre el fet d’escriure comporta opcions didàctiques fonamentals. En l’activitat es tenen en compte les tres dimensions de l’escriptura (dimensión codi, text i habilitats motores) i es proposa fer una cerca de propostes didàctiques aliniades en aquest tres àmbits. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | alfabetització inicial | es_ES |
dc.subject | didàctica alfabetització inicial | es_ES |
dc.subject | formación docent | es_ES |
dc.title | Didàctica de l'alfabetització inicial des d'una perspectiva funcional | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO:PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.interactivitytype | undefined | es_ES |
dc.learningresourcetype | exercise | es_ES |
dc.interactivitylevel | medium | es_ES |