NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Economia de la identitat

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Economia de la identitat

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Rausell Köster, Pau
dc.date.accessioned 2020-12-18T11:27:43Z
dc.date.available 2020-12-19T05:45:06Z
dc.date.issued 2006 es_ES
dc.identifier.citation Rausell Köster, P. (2006). Economia de la identitat. L'Espill, (24), 26-34. es_ES
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/76728
dc.description Publicaciones Econcult: Área de Investigación en Economía de la Cultura y Turismo. Universitat de València. es_ES
dc.description.abstract Acceptem que 1’economia com a ciència social és efectivament una plaga invasora que tracta de conquistar les distintes esferes del coneixement, el sentit i el sentiment, i s'atreveix amb la cultura (Towse, 2005), l'estètica (Mosseto, 2001), l'amor o la por (Boulding, 1973), o la felicitat (Frey, Stutzer, 2002). Així ens evitem malbaratar uns primer paràgrafs per a justificar, davant d'alguns recels, no sols la pertinència de l'aproximació sinó el seu, refrescant i sense prejudicis, punt de vista. Aquest assaig s'aproxima a una nova subdisciplina que irromp amb èxit, de la mà, és clar, de brillants i joves americans com Steven D. Levitt i Stephen J. Dubner, \a.freakonomics o «l'economia del que és rar». Aquests autors apunten que «la moral representa la manera com a les persones els agradaria que funcionarà el món. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject economía es_ES
dc.subject cultura es_ES
dc.subject Econcult es_ES
dc.title Economia de la identitat es_ES
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS ECONÓMICAS es_ES
dc.accrualmethod S es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

Visualització       (119.7Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques