NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Cómo crear una actividad H5P en el banco de contenido

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Cómo crear una actividad H5P en el banco de contenido

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Casañ-Núñez, Juan Carlos
dc.contributor.author Díaz García, Isabel
dc.contributor.author Millán Scheiding, Catalina
dc.date.accessioned 2021-01-25T09:22:07Z
dc.date.available 2021-01-25T09:22:07Z
dc.date.issued 2020 es_ES
dc.identifier.citation Casañ-Núñez, J. C., Díaz García, I., y Millán Scheiding, C. (2020). Cómo crear una actividad H5P en el banco de contenido [2020]. MMedia. https://mmedia.uv.es/buildhtml?user=canujuan&path=/mlos/&name=cAmocrearunaactividadh5penelbancodecontenido.mp4 es_ES
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/77459
dc.description.abstract En este videotutorial se muestra cómo crear una actividad H5P en el banco de contenido del Aula Virtual de la Universitat de València. Este trabajo forma parte del PID "Multimedia learning objects in moodle: Sustainable Development Goals" (Ref: UV-SFPIE_PID20-1356092) financiado por el Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de València en 2020/2021. Producción: Casañ-Núñez, Juan Carlos es_ES
dc.language.iso es es_ES
dc.subject H5P es_ES
dc.subject moodle es_ES
dc.subject aprendizaje multimedia es_ES
dc.subject magisterio es_ES
dc.subject educación es_ES
dc.subject aula virtual es_ES
dc.title Cómo crear una actividad H5P en el banco de contenido es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES
dc.interactivitytype expositive es_ES
dc.interactivitylevel low es_ES
dc.identifier.url https://mmedia.uv.es/buildhtml?user=canujuan&path=/mlos/&name=cAmocrearunaactividadh5penelbancodecontenido.mp4 es_ES

Visualització       (47.27Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques