Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Méndez Rangel, Abigail | es |
dc.date.accessioned | 2021-02-20T08:27:29Z | |
dc.date.available | 2021-02-20T08:27:29Z | |
dc.date.issued | 2020 | es |
dc.identifier.citation | Méndez Rangel, Abigail. Documental y denuncia : modelos de mundo en La libertad del diablo y Tempestad. En: Quaderns de filologia. Estudis literaris, 25 2020: 125-137 | es |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/77932 | |
dc.description.abstract | El gènere del documental visual és un dels mitjans que s'han utilitzat com a denúncia contra els governs del PRIAN a Mèxic i la desastrosa situació social a la qual va donar lloc. En les pàgines que segueixen, a la llum de la teoria dels models de món de Manuel Asensi, s'ha dut a terme una anàlisi del documental de Everardo González, La libertad del diablo (2017), i en menor mesura el de Tatiana Huezo, Tempestad (2016), les premisses de la qual, sil·logismes i models de món estan analitzats a partir del muntatge que ens presenten tals documentals. Els resultats posen en relleu la capacitat modelizant d'aquests textos en el marc d'una lluita global per la llibertat i la democràcia real a Mèxic. | es |
dc.title | Documental y denuncia : modelos de mundo en La libertad del diablo y Tempestad | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS | es |
dc.identifier.doi | 10.7203/qdfed.25.18993 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |