NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

The "Film and Creative Engagement Project" : Audiovisual Accessibility and Telecollaboration

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

The "Film and Creative Engagement Project" : Audiovisual Accessibility and Telecollaboration

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Herrero, Carmen es
dc.contributor.author Valverde, Karina es
dc.contributor.author Costal, Tomás es
dc.contributor.author Sánchez Requena, Alicia es
dc.date.accessioned 2021-02-20T08:46:27Z
dc.date.available 2021-02-20T08:46:27Z
dc.date.issued 2020 es
dc.identifier.citation Herrero, Carmen ; Valverde, Karina ; Costal, Tomás ; Sánchez Requena, Alicia. The "Film and Creative Engagement Project" : Audiovisual Accessibility and Telecollaboration. En: Research in Education and Learning Innovation Archives. REALIA, 24 2020: 89-104 es
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/77986
dc.description.abstract La globalització i el progrés de les TIC afavoreixen el desenvolupament d'estratègies i destreses de comunicació dels estudiants universitaris per a participar en societats connectades digitalment. Aquest article analitza els resultats d'un estudi pilot que forma part de Film and Creative Engagement (FaCE), un projecte col·laboratiu d'investigació entre Manchester Metropolitan University (MMU), Regne Unit, i l'Institut Tecnològic d'Estudis Superiors de Monterrey (ITESM), Mèxic. Els dos objectius principals van ser: (1) crear un model de projecte motivador transferible a altres universitats; i (2) proporcionar formació que contribuïsca al desenvolupament del seu futur professional, potencial acadèmic i sòlides relacions professionals de caràcter internacional. Els objectius secundaris incloïen posar en contacte a estudiants universitaris mexicans i britànics de manera virtual amb la finalitat de crear contextos per a la comunicació interactiva i la col·laboració basada en tasques. En el context de les llengües estrangeres, les tasques proposades pretenien desenvolupar les destreses dels estudiants sobre anàlisi fílmica (com el coneixement cultural i intercultural), i l'accessibilitat audiovisual (subtítols per a sords i per a persones amb problemes auditius (SDH) i audiodescripció (AD)). Es tracta d'un estudi mixt amb 44 participants i les dades es van recollir per mitjà de pre- i post-qüestionaris, reflexions dels estudiants i l'avaluació de les seues tasques. Concretament, el projecte FaCE, independentment de la carrera que l'alumne cursara, el va ajudar a millorar els seus coneixements lingüístics, el treball col·laboratiu, l'anàlisi crítica, la innovació i la creativitat, el maneig de la informació i les tecnologies de la comunicació, i va promoure la col·laboració internacional en entorns virtuals. es
dc.title The "Film and Creative Engagement Project" : Audiovisual Accessibility and Telecollaboration es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS es
dc.identifier.doi 10.7203/realia.24.16744 es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (271.8Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques