NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Efectos de la socialización económica en la intención de compra de consumidores adolescentes colombianos: el rol de la marca, la percepción del dinero y el estilo parental

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Efectos de la socialización económica en la intención de compra de consumidores adolescentes colombianos: el rol de la marca, la percepción del dinero y el estilo parental

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (5.651Mb)

   
    
Giraldo Pérez, Wilson
Berenguer Contrí, Gloria (dir.);
Moliner Velazquez, Beatriz (dir.)
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2021
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques