NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Apropant la creació musical actual a tots els públics. XENSEMS. El proyecte pedagògic del Festival ENSEMS

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Apropant la creació musical actual a tots els públics. XENSEMS. El proyecte pedagògic del Festival ENSEMS

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Cubells Pérez, Cristina
dc.date.accessioned 2022-04-05T10:22:10Z
dc.date.available 2022-04-06T04:45:05Z
dc.date.issued 2021 es_ES
dc.identifier.citation Apropant la creació musical actual a tots els públics. XENSEMS. El proyecte pedagògic del Festival ENSEMS Cristina Cubells Pérez Creativity and Educational Innovation Review (CEIR), ISSN-e 2603-6061, Nº. 5, 2021 (Ejemplar dedicado a: Creativity and Educational Innovation Review (CEIR)), págs. 132-145 es_ES
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/82158
dc.description.abstract El present article rastreja en les tres línies programàtiques del projecte pedagògic XENSEMS del Festival de Música ENSEMS de València des de 2018 fins 2021 amb la intenció de proporcionar materials pedagògics concebuts des d’una mirada crítica en relació a la creació musical actual. Tanmateix pretén mostrar formes diverses de materialitzar els conceptes desenvolupats en les anomenades edicions per mitjà de les guies didàctiques, els tallers d’experimentació per a tots els públics, les instal·lacions sonores, els concerts participatius i la hibridació entre el moviment i la música de nova creació. Creativity and Educational Innovation Review (CEIR), ISSN-e 2603-6061, Nº. 5, 2021 (Ejemplar dedicado a: Creativity and Educational Innovation Review (CEIR)), págs. 132-145 es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject música actual es_ES
dc.subject experimentació es_ES
dc.title Apropant la creació musical actual a tots els públics. XENSEMS. El proyecte pedagògic del Festival ENSEMS es_ES
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES
dc.identifier.doi 10.7203/CREATIVITY.5.22125 es_ES
dc.accrualmethod - es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

Visualització       (466.6Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques