Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Márquez-Baldó, Lidia | |
dc.contributor.author | Casañ-Núñez, Juan Carlos | |
dc.contributor.author | Millán Scheiding, Catalina | |
dc.contributor.author | Martí Climent, Alícia | |
dc.date.accessioned | 2022-07-20T07:37:13Z | |
dc.date.available | 2022-07-20T07:37:13Z | |
dc.date.issued | 2022 | es_ES |
dc.identifier.citation | Márquez-Baldó, L.; Casañ-Núñez, J. C.; Millán-Scheiding, C.; Martí Climent, A. (2022). Qüestionari d'anàlisi de necessitats: Entorns Virtuals d'Educació. RODERIC | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/83472 | |
dc.description.abstract | Qüestionari d'anàlisi de necessitats i preferències d'aprenentatge per a l'estudiantat de l'assignatura 33715 Entorns Virtuals d'Educació de 4t de Pedagogia de la Universitat de València. El qüestionari s'ha creat amb l'activitat Feedback de l'Aula Virtual (Moodle 3.11). S'inclou una versió en PDF i l'arxiu en format XML. L'arxiu XML es pot importar a una activitat Feedback de l'Aula Virtual i posteriorment es pot editar o utilitzar. Aquest treball forma part del Projecte d'Innovació Docent Multimèdia learning objects in moodle: Sustainable Development Goals (Ref: UV-SFPIE_PID-1640789) finançat pel Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de València en el curs acadèmic 2021/2022. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | anàlisi de necessitats i preferències d'aprenentatge | es_ES |
dc.subject | educació | es_ES |
dc.subject | entorns virtuals d'educació | es_ES |
dc.subject | Pedagogia | es_ES |
dc.title | Qüestionari d'anàlisi de necessitats: Entorns Virtuals d'Educació | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.interactivitytype | expositive | es_ES |
dc.learningresourcetype | questionnaire | es_ES |
dc.interactivitylevel | medium | es_ES |