La senyalització dels recursos turístics del Centre històric d'Oliva: Diversificació i complementarietat en els productes turístics
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(2.226Mb)
|
|
|
|
|
|
Pérez Ledo, Pau; Beltrán López, Gersón
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2012
|
|
|
|
Des del punt de vista del cicle de vida del producte (Butler, 1990), Oliva es troba en la fase de maduresa i des dels poders públics se'n pren consciència, per a dur a terme polítiques de rejoveniment de la destinació. Oliva és una destinació de sol i platja consolidada a la costa valenciana, però l'estratègia de complementar l'oferta amb nous productes ha dut els go· vernants, des dels anys 90, a accions de valoració del centre històric. L'objectiu del nostre paper és mostrar ferramentes als investigadors en turisme i als policy makers locals i regionals, per a dur a terme polítiques de revaloració de centres històrics des d'un prisma turístic, mostrant una meto· dologia aplicable a altres casos i ciutats que funcionen com a destinacions de sol i platja. |
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element