NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Avaluació de l'accessibilitat cognitiva d'una escola

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Avaluació de l'accessibilitat cognitiva d'una escola

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Tárraga Mínguez, Raúl
dc.date.accessioned 2023-07-06T09:38:41Z
dc.date.available 2023-07-06T09:38:41Z
dc.date.issued 2023 es_ES
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/88652
dc.description.abstract El document presenta l'enunciat d'un treball per a les assignatures de necessitats educatives especials i intervenció en discapacitat intel·lectual dels graus de Mestre/a en Educació Infantil i Mestre/a en Educació Primària. El treball consisteix en: a) avaluar l'accessibilitat cognitiva d'una escola; i b) elaborar un informe en el qual s'identifiquen les barreres relacionades amb accessibilitat cognitiva i continga proposades per a eliminar-les. L'activitat es planteja com una experiència d'aprenentatge servei en la qual es produeix un benefici real per a les escoles col·laboradores. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject accessibilitat cognitiva es_ES
dc.subject escola es_ES
dc.subject discapacitat intel·lectual es_ES
dc.title Avaluació de l'accessibilitat cognitiva d'una escola es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA::Organización y planificación de la educación::Educación especial: minusválidos y deficientes mentales es_ES
dc.interactivitytype mixed es_ES
dc.learningresourcetype exercise es_ES
dc.interactivitylevel very low es_ES
dc.rights.accessRights open access es_ES

Visualització       (87.90Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques