Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Tárraga Mínguez, Raúl | |
dc.date.accessioned | 2023-07-06T09:38:41Z | |
dc.date.available | 2023-07-06T09:38:41Z | |
dc.date.issued | 2023 | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/88652 | |
dc.description.abstract | El document presenta l'enunciat d'un treball per a les assignatures de necessitats educatives especials i intervenció en discapacitat intel·lectual dels graus de Mestre/a en Educació Infantil i Mestre/a en Educació Primària. El treball consisteix en: a) avaluar l'accessibilitat cognitiva d'una escola; i b) elaborar un informe en el qual s'identifiquen les barreres relacionades amb accessibilitat cognitiva i continga proposades per a eliminar-les. L'activitat es planteja com una experiència d'aprenentatge servei en la qual es produeix un benefici real per a les escoles col·laboradores. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | accessibilitat cognitiva | es_ES |
dc.subject | escola | es_ES |
dc.subject | discapacitat intel·lectual | es_ES |
dc.title | Avaluació de l'accessibilitat cognitiva d'una escola | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA::Organización y planificación de la educación::Educación especial: minusválidos y deficientes mentales | es_ES |
dc.interactivitytype | mixed | es_ES |
dc.learningresourcetype | exercise | es_ES |
dc.interactivitylevel | very low | es_ES |
dc.rights.accessRights | open access | es_ES |